Pogoji poslovanja

SPLOŠNO O PODJETJU

Jan Pečenko s.p.
Slovenska ulica 15
2000 Maribor
Davčna številka: SI33961352
podjetje ni zavezanec za DDV
vpisan v AJPES z matično številko: 7183879000

Pri vračilu paketov pošljite na naslov: Jan Pečenko, Slovenska ulica 15, 2000 Maribor

Odkupnine ne sprejemamo!

SPLOŠNE INFORMACIJE

Naročeno blago dostavljamo kupcem na področju Slovenije. Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletne aplikacije in ostale informacije v spletni trgovini so na voljo v slovenskem jeziku.
Dopuščamo možnost napak pri objavljenih opisih ali cenah izdelkov. Za kakršnekoli informacije pišite na e-mail naslov info@spakiraj.si. Če vam na zastavljeno vprašanje ne bomo mogli ali znali takoj odgovoriti, bomo odgovor posredovali v najkrajšem možnem času.

NAROČANJE

Na internetni strani spakiraj.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije produktov. Kupec lahko odda naročilo po internetu. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme strankino naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. V primeru nedobavljivosti blaga prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času.

CENE

Cene so izražene v EVR-IH. Prodajalec pošiljki priloži račun (predračun), ko pa je pošiljka plačana, pošlje kupcu še račun. Vaša cena izdelka se bo povečala za znesek poštne provizije za prenos kupnine, ki jo zaračunava Pošta Slovenija ali dostavni distributer GLS po njihovem veljavnem ceniku.

CENIK POŠTNINE

Slovenija – 3,00 eur

ODPREMA

Vso blago, ki je na zalogi, pošljemo iz naše trgovine v roku 1-3 delovnih dni. Če blaga ob strankinem naročilu ni na zalogi, vas bomo obvestili o datumu dostave. Izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije Paket boste prejeli po pošti, vrednost pošiljke skupaj s stroški pošiljanja poravnate pri poštarju. Če vas takrat ne bo doma, vam pustijo obvestilo o prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni. Na ustreznem okenčku plačate vrednost pošiljke skupaj z stroški poštnine.
Stroškov dostave vam pri vrnitvi ali menjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.
Izdelke iz naše ponudbe dostavljamo na področju Slovenije.
Izdelke iz naše ponudbe dostavljamo preko Pošte Slovenije. Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku.

Če ne bi bili zadovoljni z dostavo, vas prosimo, da nas o tem obvestite na e-pošto:
info@spakiraj.si

PLAČILO

Naročeno blago lahko kupec plača:
a ) po povzetju.
Izdelke iz naše ponudbe dostavljamo preko Pošte Slovenije. Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku Pridržujemo si pravico dostave proti plačilu samo po povzetju. Poštnemu uslužbencu ob prevzemu paketa izročite gotovino in bo le-ta za vas izvršil plačilo posebne položnice, pri čemer plačate provizijo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Če vas takrat ne bo doma, vam pustijo obvestilo o prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni. Na ustreznem okenčku plačate vrednost pošiljke skupaj s stroški poštne provizije po njihovem veljavnem ceniku.
b) po predračunu.
V kolikor ste se odločili za plačilo po predračunu, potem vam bomo v najkrajšem času poslali predračun z vsemi podatki. Takoj, ko bomo prejeli nakazilo na naš transakcijski račun, vam bomo naročeno blago dostavili.
c) Paypal plačilo
Omogoča takojšno plačilo produkta katerega tudi odpošljemo v 1-3 dneh.

NAKUPNA POGODBA

Nakupna pogodba se hrani v podjetju Jan Pečenko s.p., in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naslov: Jan Pečenko., Slovenska ulica 15, 2000 Maribor.
Nakupna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

PREKLIC NAROČILA

Pravica do odstopa od pogodbe. V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Če je potrošnik v primeru iz prejšnjega člena odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v (30) tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonskih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopoljnjenih trideset dni zamude pri vračilu. Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

REKLAMACIJE

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne barve, količine ali pa izdelek kakor koli odstopa od kupčevega naročila.
Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.
Prodajalec odgovarja za skrite napake izdelka, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega vzdrževanja. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost, da izdelek zamenja za enakega ali podobnega, da ga zamenja za karkoli drugega ali da mu izplačamo kupnino in mu jo nakažemo na njegov transakcijski račun.
V primeru neupravičene reklamacije, kupcu vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila. Neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev.

REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM

Tovrstne reklamacije upoštevamo le v roku 15 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati. V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s ponudnikom poveže po elektronski pošti info@spakiraj.si Ponudnik bo v roku 3 delovnih dneh potrdil, da je prijel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.